недеља, 5. март 2017.

CARMEX u Srbiji!-prvi utisci

Pozdrav!Danas cu sa vama podeliti utiske o novom otkricu-Carmex balzamu za usne!
Ako ste zavisnik od balzama za usne,obozavate ih kao i ja,radujete se svakom novom isprobavanju iznova i iznova,onda je ovo post bas za vas!Onda ste sigurno culi za cuvene Carmex balzame za usne,poreklom iz Amerike,i sigurno ste se pitali gde ih jos ima u Evropi i preispitivali koga imate da ide u inostranstvo da vam nabavi par komada ovog cuda u kutijici.
Na listama najboljih balzama za usne uvek ce se naci sledeci-EOS,Burts Bees,Nuxe,Vaseline i-Carmex.Kod nas doduse imamo samo EOS,Nuxe(koji svojim cenom je pristupacan samo malom broju ljudi) i Carmex.Eos takodje nije bas pristupacan-cena mu varira od 550-1000 dinara i Carmex spada u pristupacan balzam u drogerijiskom rangu.
Za sada sam ga videla samo u DM-u,u kutijici i tubici,i ja sam se odlucila za kutijicu.
Prvo,volim tubice,a drugo,gledajuci u sastav primetila sam da su identicni,tako da kutijicu mozete koristiti kod kuce,a tubicu dok putujete.
Idemo na recenziju:
Za pocetak sastav:

Nisam neki ekspert za sastav,ne opterecujem se time,nije bas za pohvalu,ali kome ne smeta eto.Kome smeta moze se okrenuti EOS-u,ili FLP ciju sam recenziju napisala ovde.
Takodje je pohvalno sto podatke sa zastitne ambalaze(ovog kartona) ima i na svom poklopcu:

Dolazi u zapremini od 7,5 gr odnosno 8,4 ml sto iznosi kao 2 klasicna balzama za usne marke Labello.
Proizvodi se u SAD-u i to je to od osnovnih informacija o proizvodu.
Kada ga otvorite,zapahne vas miris mentola i vanile.I taj mentol ne mirise tek tako-zaista cete osetiti peckanje,osvezavanje usana,jer u sastavu imamo i mentola i kamfora.
Voskaste je teksture,ali ne ostavlja tezak film na usnama,vec je prilicno lagan,i osvezavajuc.Za zimu ga ne bih preporucila zbog osecaja hladjenja,ali je za leto pretpostavljam sjajan!Ne sjaji se mnogo na usnama i ruz na njega dobro lezi.
Za ispucale usne je kao stvoren-momentalno omeksa usne,zaleci pukotine i oseti se blago peckanje.
Inace imam prirodno pune usne,pa nisam primetila neki efekat pumpanja usana,ali su dobile boju prokrvljenosti,pa pretpostavljam da ce dati barem minimalni efekat na osobe koje imaju tanke usne.
Meni licno prija,posle teskog Lip Smacker-a Coca Cole,jer mi je posle duzeg koriscenja postao tezak i lepljiv na usnama,ne znam zasto,verovatno su ga se zasitile,pa ceka neke hladnije dane.Verujem da ce ovo biti moja osnova dnevne nege,jer FLP mi nije uvek dostupan,Lip Smacker je postao tezak,ostali su vise imali zastitnu ulogu,ne negujucu.
Volela bih da i ostali balzami iz asortimana Carmexa stignu kod nas,verujem da bih stalno isprobavala nove sa novim ukusima i bojama.
Da li ste probali ove nove balzame?Kakvi su vam utisci?
Veliki pozdrav od mene!


2 коментара:

  1. Ja imam isti i jako sam zadovoljna, bas prija na usnama..Sve preporuke od mene

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam Vanilu, oduševljena sam. Oseća se blago peckanje. Trenutno su Carmex balzami i labela na sniženju u Liliju (oko 270 dinara)

    ОдговориИзбриши