четвртак, 4. август 2016.

Yoga i lepota

Ok,slazem se da trebamo koristiti preparate za negu lepote,ali,ne trebamo zaboraviti i za negu iznutra.
Pored zdrave ishrane,neophodna je i fizicka aktivnost.Ali,za one koji ne vole da trce i rade vezbe(kao ja :) ),onda je joga kao stvorena za njih.Mislili ste da joga nema nikakve efekte i na kozu lica?Varate se.Nastavite da citate dalje.
Ako zapustimo nase telo,omlitavice se.Misici ce se polako ali sigurno gubiti i njih ce zamenjivati salo(kojem sam veoma sklona) a koza ce dobiti celulit,rasteglice se i izgubice formu i prvobitan izgled.Da bismo to sprecili,redovno cemo upraznjavati fizicke aktivnosti kako bismo sprecile salo,deformitete kako koze,tako i misica i kostiju.Ali sta je sa licem?
Onom kome je koza mlada,jedra,zategnuta blago njemu.Ali sa godinama koza na licu postaje suva,sklonija borama,obrazi padaju i menja se celokupno lice.Ja nisam u tim godinama i jos uvek vodim rat sa pubertetskim bubuljicama,ali moja mama jeste.Kako sam ja njen beauty savetnik,savetovala sam joj da proba jogu za lice,a kako i sama voli jogu,to i nije bio problem.Podstakla me je Jasmina Ubiparip,jedna od glavnih u redakciji casopisa Lepota i zdravlje,koja je i sama pocela posle jednog intervjua da upraznjava jogu tokom mazanja svoje uobicajene kreme za lice.I kako ona tvrdi(a i njen izgled)zaista deluje.E sad,kako sam krenula da istrazujem,videla sam da jogu za lice mogu upraznjavati ljudi svih starosnih dobi,pa sam i ja krenula sa vezbama svakog jutra.
Rezultati nisu spektakularni.Bore nece biti izbrisane,niti lice perfektno zategnuto,ali ce biti bolja prokrvljenost lica,koza ce dobiti sjaj i bice jedrija.To sa sigurnoscu mogu da trvdim za ovih par meseci kako smo krenule sa vezbicama.
Vezbice zaista nisu teske,i prijaju.
Poslednjih pet godina joga za lice pravi je hit. Lice sačinjava 57 mišića i nikad nije prerano niti prekasno da započnete s treningom. Gravitacija počinje da deluje na lice između dvanaeste i petnaeste godine života.
S vežbanjem mišića lica dobro je početi što pre. Nije prerano čak ni sa sedamnaest godina. Vežbanjem, mišići postaju čvršći i popunjavaju prostor ispod kože, a pritiskanjem akopunkturnih tačaka povećava se proizvodnja kolagena. Rezultat je prirodno zategnuto i mladoliko lice s manje bora.
Po stanju lica možemo proceniti i zdravlje organizma - čelo govori o zdravlju srca, levi obraz o zdravlju jetre, desni o plućima, brada i vrat govore o stanju bubrega. Tako kada žena ima menstruaciju na bradi izbiju akne i bubuljice, a ti procesi u ženskom telu povezani su sa radom bubrega. Joga za lice potiče iz Vijetnama, a usavršena je u SAD.

Ovo su tri joga vežbe za lice. Za svaku od ovih vežbi dovoljno je 20 do 30 sekundi.
Prva vežba: Izgovarajte dugo slovo “O”. Pritom uvucite usne preko zuba, a zatim se nasmejte. Vežba briše bore “smejalice”.
Druga vežba: Naduvajte vazduh u obraze, kao balon. Sa srednja tri prsta jedne ruke pritisnite usne, a drugom rukom vazduh iz jednog obraza potisnite u drugi. Držite 30 sekundi, a onda ponovite na drugom obrazu. Vežba pegla bore oko usana i daje im mladolik i sjajan izgled.
Treća vežba: Nasmešite se, skoro u grimasu. Donju usnu uvucite preko doljnjih zuba i držite 20 do 30 sekundi. Vežba će učiniti da podmladite podbradak.
Na ovom sajtu mozete pogledati i ostale vezbe.


Nekada te vezbe radim i posle trljanja lica kockicom leda,koja je takodje cudesna po pitanju lica,narocito po ovim vrucinama,i tada osetim pun efekat.

Da li i vi svrstavate jogu u vas jutarnji ritual i kakvi su vam efekti?

Нема коментара:

Постави коментар