недеља, 5. март 2017.

Balea 3 u 1 gel za ciscenje lica i piling od maline :)

Upravo dok drzim Baleinu masku na licu i pratim novosti iz beauty sveta,odlucila sam da konacno objavim svoje utiske o Balea 3 u 1 maski za lice i pilingu od maline :)
Ako citate moj blog verovatno ste primetili da obozavam Baleu i da me bilo koja DM marka uglavnom nije razocarala.Naravno,postoje proizvodi koji su mi manje-vise odgovarali,sve u zavisnosti koja mu je namena,ali ova dva proizvoda su mi dala osrednji rezultat.Uglavnom,verujem da cu jos koji put koristiti ove proizvode.Da ponovimo:
koza mi je mesovita,masna u T zoni,sa mitiserima u T zoni.Uzela sam obe proslog leta,piling od maline sam davno potrosila,a maska mi jos uvek traje s obzirom da je stavljam povremeno.
Piling od malinice sam uzela s zeljom da bude piling,medjutim,vise je gel za ciscenje,jer piling gotovo necete ni osetiti.Ali ko ima osetljivu kozu verujem da ce mu odgovarati.Ja volim jace pilinge.Shodno tome,koristila sam ga u kombinaciji sa Ebeline cetkicom za ciscenje lica,za koju uskoro sledi post,i koza je posle njega:
miiirisna,nezna,glatka i daje osecaj cistoce.Pomalo zategnuta pa ko ne voli taj osecaj bolje da ga zaobidje.U nekim recenzijama sam videla da devojke preporucuju i za suvu kozu.Ja licno ne bih.Ne isusuje mnogo,ali smatram da ima daleko hranljivijih pilinga koji bi vise odgovarali.Dakle idealan bi bio za osobe s normalnom kozom.
Ono sto bih izdvojila je gurmanski miris maline!Mmmm...njam,njam...prvi put kada sam otvorila piling taj miris me je vratio u detinjstvo.Pitala sam se odakle i setila-sampon Lora!O da,bila sam dete,i mama mi je prala kosu samponom Lora i Izi.Onaj ko je moja generacija setice ga se sigurno :)
Tako da mi je i zbog toga posebno drag.No,da bih bila stoobjektivnija,definitivno mislim da je ovo solidan gel za ciscenje koji svakako vredi probati jer je bio oko 200 dinara,koliko se secam,a Balea je uvek pristupacna sa cenama.
Ako vas interesuje sastav-


Prelazimo na masku-
Kazem maska jer daje takav efekat-bele je,guste,kremaste teksture sa blagim piling zrncima.Moze se koristiti kao gel za svakodnevno ciscenje lica ali je vise preferiram klasicna gelove jer se lakse ispiraju,zatim kao piling-ali slaba vajda od toga,isuvise je blag za moj ukus,za nijansu jaci od maline,ali to je gotovo neprimetno,i kao maska-ovako ja najcesce koristim.Stavim u debljem sloju da deluje,ona isusi i lepo ocisti lice,pa posle nje ukoliko je potrebno namazem neku kremu ili aktivator od FLPa o kojem ce kasnije biti reci,samo da ga jos malo testiram. :)
Maska se ispira vodom,teze se ispira i potrebno je doosta vode kako bi se uklonila u potpunosti.Nisam videla neki pomak po pitanju pora,mitisera,bubuljica,ali mi prija,volim osecaj skriputave koze i uglavnom mi za to sluzi.Mirise nekako limunkasto-prilicno nedefinisan miris,nekima mozda i malo neprijatan.Nikakav poseban efekat,eli eto.


Po ceni takodje pristupacan,od 250-300 dinara za 150 ml proizvoda,pa necete mnogo izgubiti ukoliko vam ne odgovara.Nemam neko posebno odusevljenje sa ovim proizvodima,ali svakako necu izgubiti ukoliko ih ponovo uzmem,narocito gel sa malinom.
Da li ste i vi probali ove proizvode i kako su vam se pokazali?



Нема коментара:

Постави коментар