четвртак, 4. август 2016.

Velike kompanije

Pozdrav svima!Danas pisem o jednoj po meni zanimljivoj temi o proizvodjacima i velikim kompanijama.Meni zapravo ovaj sistem odabira proizvoda u velikoj vecini pomaze vise od izucavanja sastava samog proizvoda.Na ovo sam naletela sasvim slucajno,dok sam citala sastav proizvoda.Pa da krenemo...
Kod nas postoji veliki broj drogerijskih brendova.Baziracu se na preparativu,posto sam vise njom uvezbana.Dakle,kako od tolikog broja znati koji nam proizvod odgovara?Postoji vise nacina:
1.da probamo sve proizvode nasumice(sto bas kosta...)
2.da koristimo proizvode prema proucavanju sastava(meni se desavalo da proizvodi sa identicnim sastavom imaju skroz razlicit efekat)
3.da se oslonimo na samog proizvodjaca.
Baziracu se na treci primer.Primer sledi:
-treba mi dobro sredstvo za ciscenje lica.Garnier sam koristila,i dobila alergiju.Sa Doveom jos gora alergija.Prijala mi je Nivea,ali to sredstvo ne mogu da nadjem/prestao je da se proizvodi itd...
Pogledam proizvodjaca-aha!Puni Beiersdorf(Bajersdorf).Alternativa je Balea ili Eucerin.
ili
Ili,kupila sam u Bg Balea piling,ali kako u mom mestu nema DMa,alternativa mi je Nivea.

Naravno da postoje razlike koje su vidne,ali su proizvodi obicno srodni jedni drugima sa ne toliko bitnim razlikama.Za konkretan primer:
1.Nivea osvezava kozu,malko je zateze,ali je efikasna.
2.Balea ima predivne mirise,osvezava takodje kozu,ali je ne zateze,takodje je efikasna.
3.Eucerin zateze kozu,malko je jaci od prethodnih(zbog alkohola),ali ne stvara iritacije.

Primer jednog proizvodjaca koji mi ne odgovara:Protect & Gamble.
1.Head & Shoulders izaziva uzasnu perut,koje se ne mozete osloboditi.
2.od Venus brijaca sam se osula.
3.Pantene mi je stvorio crvene pecate po temenu posle samo jednog pranja.
Cini mi se da znate o cemu je rec.

Sada malo o kompanijama koje su vecinom prisutne na nasem trzisu.To su:
1.Beiersdorf


 
Kao jedna od vodećih međunarodnih kompanija za negu kože, vodimo računa o potrebama potrošačima, pružajući im stalno vrhunske, inovativne proizvode. Naši brendovi su globalno prihvaćeni – od brenda NIVEA, koji je jedan od vodećih svetskih brendova za negu kože, preko međunarodno uspešnih brendova kao što su Eucerin, La Prairie, Labello, 8×4, i Hansaplast/Elastoplast. Sa više od 130 godina iskustva u negi kože i jednim od najvećih modernih istraživačkih centara za negu kože na svetu, Beiersdorf je sinonim za inovativne proizvode vrhunskog kvaliteta.
*preuzeto sa ovog sajta

U prvom primeru sam navela sta to proizvodi,ali to nisu jedini proizvodi.Spisak je:
Cuvena Atrix krema za ruke.Ima je u vise varijanti,meni je bila fantasticna za ruke,kao i mojoj mami,ali je u zadnje vreme nisam vidjala pa sam i zaboravila na nju.Moracu da joj se vratim,barem na kratko vreme.


Neko je zadovoljan Eucerinom,neko ne,ali nasa ljubav je pocela od kako sam isprobala Eucerin balzam za usne(tada se tek pojavio na trzistu i bio je samo u stiku).Probala i ostale proizvode i vise mi odgovaraju od Vichy.








Pa,sta reci...standardan flaster,ima ga na svakom kiosku i uglavnom mi zavrsava posao.











Brend koji se prvi pojavio na nasem trzistu u vidu labela.Uglavnom sam zadovoljna.Nije nista spektakularno,ima i boljih,ali je zadovoljavajuc.








Nivea brend.Namerno sam stavila plavu kremu jer je ona i proslavila Niveu.Trenutno je koristim za lice i prezadovoljna sam,kao i njihovim proizvodima.Nijedan me do sada nije razocarao,sem linije za sjaj kose.Ali o tome nekom drugom prilikom.






Vrlo skupocena linija kozmetike.Moja baka ju je imala samo jednom,i to kremu za predeo oko ociju protiv bora.Po njenim borama vidim da je vrlo blaga,a i pod prstima.Mejdutim kozmetika dolazi iz Svajcarske ne iz nemacke kao sto je obicaj sa Beiersdorfom.Inace,ova krema na slici kosta preko 1000 eur,tako da...











Ovu kozmetiku nisam videla kod nas.







I meni najdraza-Balea!Ne samo sto je jeftina marka,vec je se i na mojoj kozi pokazala najefikasnija!Vise je necu menjati!


Zatim sledi sledeca kompanija,Protect & Gamble.Sada malo o kompaniji:


Procter & Gamble ili skraćeno P&G je tvrtka osnovana 1837. godine, počela je kao mala, porodicna proizvodnja sapuna i sveća u Cincinnatiju, Ohio, SAD. Danas kompanija P&G proizvodi više od 250 robnih marki, za više od pet milijardi potrošača u 140 država svijeta.
Ona  puni sledece proizvode:
Robne marke vrijedni nekoliko milijardi dolara i najpoznatiji proizvodi

  • Always/Whisper je brend ženskih proizvoda koji se prodaju prvenstveno u azijskim tržištima i u području istočne Evrope.
  • Ariel je marka deterdženta za pranje rublja dostupna u brojnim oblicima i mirisima.
  • Ambi Pur, brend mirisa za prostorije.
  • Bounty je brend papirnatih ručnika koji se prodaju u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.
  • Boss, Hugo Boss je linija parfema namenjena muškarcima i ženama
  • Braun je brend za električne brijače, aparate za negu kose i raznih malih aparata.
  • Bruno Banani je brend parfema namenjenih muškarcima i ženama
  • Christina Aguilera su mirisi poznate pevačice namenjeni ženama
  • Covergirl je brend ženske kozmetike.
  • Crest je brend za pastu za zube i proizvoda izbeljivanje zuba.
  • Dawn je brend deterdženta za pranje suđa.
  • Dolce & Gabbana su proizvodi poput parfema i nakita
  • Downy/Lenor je omekšivač.
  • Dreft je brend deterdženta i praška za rublje, sapuna, tecnog deterdženta za suđe te vlažnih maramica za bebe.
  • Duracell je brend baterija i sijalica, te u novije vreme punjača i sličnih proizvoda.
  • Eukanuba su proizvodi namenjeni životinjama. Najpoznaziji proizvodi Eukanube su hrana za pse i mačke.
  • Fusion  je brend za muškarce koji zbog mokrog brijanja pomoću britvice doživljava najbrži porast prodaje te je to jedini P&G brend koji je postigao 1 milijardu dolara zarade u godišnjoj prodaji.
  • Gain je brend deterdženta za pranje rublja i omekšivača.
  • Gillette je brend brijača i proizvoda za muškarce.
  • Gucci je brend parfema namenjenih muškarcima i ženama
  • Head & Shoulders je brend šampona za kosu.
  • Herbal Essences su proizvodi namenjeni nezi kose žena.
  • Jar je brend deterdženta za suđe.
  • Lacoste je brend parfema namenjenih muškarcima i ženama i odeće
  • Max Factor je brend kozmetičkih proizvoda za žene.
  • Mr. Clean ili Mr. Proper linija sredstava za čišćenje
  • Naomi Campbell je brend parfema namenjenih ženama
  • Naturella je uz Always najprodavaniji proizvod za pomoć žena u menstruaciji, najznačajniji proizvodi su higijenski ulošci.
  • Olay je brand ženskih proizvoda za negu kože.
  • Old Spice je marka proizvoda za muškarce.
  • Oral-B je brend četkica za zube, i Oral Care proizvoda.
  • Pampers je brend jednokratnih pelena i drugih proizvoda za negu beba.
  • Pantene je brend proizvoda za njegu kose.
  • Puma, mirisi za muškarce i žene
  • Pringles je brend čipsa.
  • Rejoice se marka proizvoda za negu kose, najčešće se prodaju u Aziji.
  • Tide je robna marka deterdženta za pranje rublja.
  • Venus je brend proizvoda za brijanje žena.
  • Wella je ime proizvoda za negu kose (šamponi, regeneratori i boje za kosu).




Katastrofa sampon!I meni i mami je izazvao perut,ucebao je kosu i dugo posle njega nismo mogle da operemo kosu.Nikad vise!









Skoro sam uzela Pantene sampon,ali mi je posle prvog pranja izazvao crvene pecate.Informisala sam se o tome,i dobila informaciju da ljudima jednostavno ili odgovara ili ne,nema sredine.
Meni ne odgovara.




Sapuni koji su mi izazvali alergiju.Uzasno isusujuci,jednostavno,nikad vise!






Za razliku od Wilkinsona,meni ovi brijaci izazivaju osip u vidu bubuljica,i dzabe sve sto sam probala,i sa gelom za brijanje i sa sapunom,nov zilet uvek,i ulje za brijanje,ali dzabe.Meni izaziva osip.









Ovo je mozda jedini proizvod koji mi odgovara.Ne koristim ih konstantno,ali za nedaj Boze spasava stvar.







Ima jos proizvoda za kucnu hemiju kao sto su:Ave,Ariel,Fairy,Lenor,Mr.Proper,Tide...zatim tu su proizvodi Old Spice,Olay,Oral B...



Sledeca kompanija je Unilever.

!@#$%^&*Puni:



Izazvao mi alergiju.Imam nekoliko njihovih proizvoda koje sam poklonila,ali ipak cu napisati recenziju o Dove proizvodima.









Cuveni antiperspiranti koje koriste mnogi.Ja sam koristila one u spreju i stiku.U spreju sam koristila onaj rozi,i iritirao mi je pazuhe.Boleli su me nakon njega i zbog mirisa sam koristila samo kao dezodorans.Dok sam koristila kao mini stik aloe vera i odgovarao mi je jedno vreme.







Ove proizvode nisam koristila,ali
sam postavila njihove slike cisto da biste znali ko ih puni.










Sledeca kompanija je Sarantis.SARANTIS GRUPA, jedna od vodećih proizvođačkih kompanija, je osnovana u Istanbulu (Konstantinopolju) 1930. godine. Sedište grupe se 1956. godine premešta u prestonicu Grčke – Atinu.

Tokom godina, SARANTIS GRUPA nudi  visoko kvalitetne proizvode za svakodnevnu upotrebu po pristupačnim cenama, uzimajući u obzir potrebe potrošača i tržišne trendove. Na ovaj način je grupa rasla i razvijala se, nudeći dodatan kvalitet potrošačima, klijentima, dobavljačima, akcionarima i zaposlenima.

Kroz različite kategorije proizvoda za svakodnevnu upotrebu, počev od toaletnih voda, preko lične nege, medicinskih sredstava do proizvoda za domaćinstvo, SARANTIS GRUPA nudi širok asortiman svojih brendova. Zapravo, mnogi od naših proizvoda se nalaze na vrhu liste kao omiljeni proizvodi potrošača.

Operativne filijale su prisutne u devet istočnoevropskih država: Poljska, Rumunija, Bugarska, Srbija,  Češka Repulika, Mađarska, BJRM, Bosna i Hercegovina i Portugalija. Snažna distributivna mreža u 35 zemalja, dodatno osigurava snažno međunardno prisustvo komapnije.

GR SARANTIS S.A., matična kompanija grupe, na Atinskoj berzi je prisutna od 1994. godine. Pored toga, kompanija je osnovala zajedničko preduzeće sa grčkom kompanijom Estee Laude
r, koje se bavi ekskluzivnom distribucijia Estee Lauder proizvoda u Grčkoj, Rumuniji i Bugarskoj.



Ona puni:
Ne znam da li postoji muskarac koji ne zna za Denim i STR8 parfeme.Od pubertetlija,pa do zrelih muskaraca,gotovi svi su bar jednom probali ove proizvode.I to ne samo muskarci :)
I ja sam.Prelepih mirisa,postojanost je za 5!Svim muskarcima bih preporucila da probaju ove
 proizvode.Takodje tu su i parfemi Antonio Banderas koje puni Sarantis.Takodje su jako kvalitetni,po pristupacnoj ceni.


Kompanija Sarantis se uglavnom bazira na mirise i po tome je do sada bila najpoznatija.Pored mirisa za muskarce,imamo i za zene.To su svima nama poznati:


Mislim da nema devojke koja barem jednom nije probala B.U.dezodoranse,ako ne i toaletne vode.Cak bez obzira sto su namenjeni za mladju populaciju,koriste ih cak i zene.Veoma lepih mirisnih nota,odlicne postojanosti i kvaliteta,ne prestaju da nas odusevljavaju.Pre par godina su pored klasicnih toaletnih voda i dezodoransa izbacili na trziste i gelove za tusiranje,antiperspirante i bodi sprejeve.Moji najdrazi mirisi su Rockmantic,ali kako je zavladala pomama za tim mirisom medju devojkama,priklonila sam se Candylove-u.Jesam li pomenula da su im reklame savrsene? :)

Sledeci:




 Meni kako sam starija jos drazi Tesori d' Oriente.Moj najdrazi miris je White Moschus,a mojoj mami Hammam.Definitivno im je postojanost za 5+ i po ovim vrucinama nikako ih nije preporucljivo nanositi,eventualno vrlo stedljivo.Jako,jako kvalitetni proizvodi.Svi su ili gurmanski,ili orijentalni ili zacinski.Uglavnom za stariju populaciju.Toplo preporucujem!





Ovaj brend je takodje popularan koliko i B.U.Takodje ga mogu koristiti i mladji i stariji,u zavisnosti od mirisa i ukusa.Moj omiljeni je crni i ljubicasti.Takodje je kvalitetan,ali manje mi traje od B.U. ili Tesoria.Mada ima lepe mirisne note,pa mu oprastam.



Uglavnom svi njihovi mirisi jesu kopije nekog poznatog markiranog i popularnog parfema pa uvek mozete naci verodostojnu zamenu za svoj omiljeni skup parfem.









Marka Fresh & Clean se obicno odnosi na tecne sapune.Mirisu lepo i ne isusuju mnogo kozu ruku,neki cak i ne isusuju uopste.




Carroten je linija za suncanje.Po meni u rangu je sa Top Tenom.Nije skup brend,lepo stiti od Sunca i nisam primetila nikakve promene na kozi.Koristila sam konkretno losion za suncanje.Neutralnog je mirisa pa ko ne zeli da mu se miris losiona mesa sa mirisom parfema,za njega ovaj brend ima dodatni +.








Ove brendove nisam nikad koristila.












Bioten.Veoma kvalitetna marka proizvoda za negu koze  kojom su mnogi zadovoljni.Mozete pogledati na Googlu,recenzije su brojne.
Od Orzene Beera sam koristila samo sampon za farbanu kosu.Malko mi je isusivao na pocetku,da bi mi na kraju skroz isusio i ucebao.Mozda nekom vise odgovara,meni nije.I da,ima vrlo cudan miris,nekako postaje mucan .






Vidal gelovi za tusiranje.Nisam ih koristila,ali verujem da vecina jeste.Vrlo su povoljni sto sr tice cena.



Leocrema.Takodje nisam koristila,ali sam vidjala proizvode ovog brenda uglavnom za mrsavljenje.

Sledeca kompanija je Johnsons & Johnsons.Koristila sam kao mala Johnsons baby proizvode i zadovoljna sam,ali sem toga nista.Oni koji koriste ili nameravaju da pocnu sa koriscenjem njihovih proizvoda,evo slike i spiska:
1.Johnsons & Johnsons baby
2.O.B. tamponi
3.Carefree za intimnu negu
4.Lysterine tecnosti za ispiranje usta
5.Clean & Clear proizvodi protiv nesavrsenosti na licu
6.Neutrrogena...

 
To bi bilo to sto se tice najosnovnijih kompanija i brendova.Sta vi mislite o ovoj teoriji i da li ste je isprobali?

Нема коментара:

Постави коментар