понедељак, 2. мај 2016.

Labello Peach

Srecan Uskrs svima koji slave danas drugi dan Uskrsa i citaju moje postove!Odlucila sam da sa vama podelim utiske o balzamu za ciju marku svi znamo.Rec je o Labellu sa mirisom i nijansom breskve.
Kako sam se umorila od balzama crvene boje o kojem sam pisala ovde i jos jednom takodje marke Labello sa aromom i bojom tresnje,o kojem cu uskoro pisati,odlucila sam se da usne odmorim malo od crvene boje.U tu svrhu,uzela sam Maybelline Peach balzam za usne,ali mi je bio los,jednostavno nedovoljno je stitio moje usne i davao im bledu boju,umesto neznu breskvu,sto me je razocaralo.Zatim sam dobila Labello Peach,i odusevila se!Evo zasto...
Labello je klasicno pakovano kao i vecina balzama za usne,zapremine od Kada se namaze,osecaj je malo drugaciji od  Labela sa tresnjom.Nekako je laksi od njega i tvrdji,manje se topi.

 Boja mu je slaba,daje blagu boju breskve,bas kakav mu je i naziv,nije ni malo bleda,i sjaji se.Mada su meni usne prirodno crvene boje ali u nekim danima znaju da budu prilicno bledo roze boje pa izgledam bolesno,tako da u tim danima moze se videti prava nijansa breskve.To na ruci izgleda ovako:

Nega mu nije spektakularna,da budem preciznija,ni ne neguje nesto posebno,vec samo stiti usne,ali bitno je da ih ne isusuje dodatno.Cak vise mi je usne isusivala tresnja,ne znam zasto.Nema nikakve dodatne efekte tipa efekat hladjenja ili peckanja i sl.
Ima zastitni faktor 6,koji je zapravo jako slab,ali dobro,bolje ista nego nista.Za toplije vreme obicno koristim SunDance sa zastitinim faktorom a mozda uzmem i famozni Blistex.Kolicina mu je standardna,mozda ima malo vise u odnosu na druge balzame,a to je 4,8g/5,5 ml.Sporije se torsi,kao sto rekoh,malo je tvrdji i manje se topi u odnosu na druga Labella iz "vocne porodice",pa nema bojazni da ce vam se otopiti u dzepu od jakne :)
Proizvodi ga Beiersdorf,cije mi marke uglavnom sve odgovaraju(Nivea,Balea,Atrix...)
Tako da zamena mu moze biti i Balea,a uskoro pisem post o proizvodjacima za koji se nadam da ce vam pomoci koliko i meni.Do sledeceg posta,pozdrav!


Нема коментара:

Постави коментар