понедељак, 2. мај 2016.

Labello Care & Colour nijansa Rose

Kao dopuna prethodnom postu( ovde sam napisala o Labellu sa breskvom) danas pisem o novom Labellu Care and Color nijanse Rose.Bila sam se uzelela roze nijanse na usnama,koja mi,medjutim,ne stoji.Koliko god puta pokusavala i volela roze usne,na meni ne izgledaju privlacno.Jednostavno mi stoje tamnije nijanse,pa je to razlog zasto sam ga prosledila mami.Tako da cete u ovom postu sagledati recenziju iz vise uglova-iz mog ugla i moje mame.Da pocnemo:
Ova bubica na slici nema nista zajednicko sa samim balzamom,ali "sladoled" ima:nekako daje tako belicastoroze nijansu.Postoji u tri nijanse:Crvena,Roze i Nude.Druge nijanse nisam probala ali imate kod Sminkoholicarke recenziju tih nijansi,zatim kod Brane i Male Palčice.Mirise na mentol,i kod mene nije davao osecaj hladjenja,dok kod moje mame jeste,cak i vise od Maybelline Dr.Rescue.
Namenjen je kao kombinacija nege i boje,zasta sluzi i sam izgled,tesktura i ostalo sto mozete videti na slikama:

Daje priblizno istu boju kao i Labello Rose klasicno ili Pearl.Da li neguje-ne.Hidrantniji je od vocki,gusci i tvrdji.Sadrzi ricinusovo ulje,si buter,sinteticki vosak...ali po meni ne neguje..Samo naizgled je malo hidrantniji i vise  sluzi samo kao zastita i boja.Nikakve posebne efekte ne daje,ali zbog prosledjivanja mami ne mogu da ocenim koliko se  brzo trosi.Ona ga maze povremeno,samo kada izadje napolje i ne isusuje joj dodatno usne.Meni je znao da se nabira u uglu usana,i u sitnim boricama.Po meni,uprkos manjoj hidrataciji,mnogo mi se vise svidjaju "vockice",zbog slatkog ukusa,mirisa,i sjaja koji ovaj balzam ne daje.Takodje nema zastitni faktor,dok vockice imaju SPF6.Njoj se opet vise svidja ovaj,tako da imam prilicno podeljeno misljenje sto se tice ovog balzama.Na kraju je odluka na vama-ako imate manje zahtevne usne,volite miris mentola i blede usne i ne ocekujete spektakularnu negu,mozete da ga kupite,ne kosta puno-do 250 dinara kosta.Ako ipak ne volite blede usne i ocekujete da vam balzam neguje usne,a ne samo da "čuči" na istim,bolje ga zaobidjite.Opet,to je moje subjektivno misljenje i sami odlucite.Pozdrav!


Нема коментара:

Постави коментар