четвртак, 3. март 2016.

Botanica Antiacne losion

Danas je na redu proizvod za ciscenje lica koji me nije ni odusevio ni razocarao.Jednostavno mi je polovican.Rec je o Botanica Anti acne losionu.
Kako znate da imam masnu kozu sklonu aknama,ali osetljivu,muku mucim sa proizvodima koji bi mi uklonili bubuljice,lepo ocistili kozu a pritom da je ne nadraze previse.
Kako sam ljubitelj proizvoda koji se prave u nasoj zemlji,a i sve vise razocarana u iste,odlucila sam da dam sansu ovom brendu.
Ispocetka su me privukle male sarene kutijice u kojima su se nalazile kreme za lice.Probala sam Botanica kremu sa kamilicom protiv bubuljica ali sam bila razocarana i na kraju sam mazala obucu njom.Cak nije bila ni za ruke.Pa sam odlucila da dam sansu ovom losionu.
Kostao je svega 140 din za 100 ml proizvoda,sto je jeftino.Moze se naci gotovo u svakoj prodavnici koja sadrzi Hemanis proizvode,a spisak mozete naci na njihovoj stranici.
Kao sto vidite na slici,u plasticnom je pakovanju i kartonskoj ambalazi.
 
Tecnost je teksture nalik vodi,zelene boje.Kada proizvod stavite na vatu i njom ocistite vec cisto lice(kao tonik) prvo vas zapahne jak miris alkohola i kamilice.Dakle,bez obzira na sastav,rekla bih da je cist alkohol sa aromom kamilice.Malo,ali samo malo se zasija i zateze.
Takodje kazu da je i protiv mitisera.Imam mitisere,akne i male bubuljice,sve u zavisnosti sta koristim i u kom sam "dobu" meseca.Ne cisti mitisere,ne uklanja bubuljice,ali zato izvanredno cisti kozu.Na vati ostane sva prljavstina koja se nakupi i koje ima,verujte,mnogo.Tako da mozete biti sigurni da 100% ocisti kozu.

Kao sto rekoh,zateze lice,ali nema nekih alergijskih reakcija.Samo se oseti isusivanje i mozda blago peckanje.Koza zna da se i malo zacrveni,kao da koristite alkohol.
Ako ste alergicni na alkohol,ili ako vam smeta,ili ako imate suvo lice,nikako vam ne bih preporucila ovaj proizvod!Ali ako imate masno lice,kome ne alk. ne smeta,preporucila bih da ga proba.Nije skupo,dostupno je svima i mozda da bolje rezultate nego meni.
Koje vi proizvode koristite za ciscenje lica i kako vam se cine?


2 коментара:

  1. Анониман14. мај 2019. 08:44

    trenurno kupila pa cemo videti kako reaguju na kozi losion i krema

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14. мај 2019. 08:45

    trenurno kupila pa cemo videti kako reaguju na kozi losion i krema

    ОдговориИзбриши