среда, 2. март 2016.

Loco balzam za usne-Passion Fruit


 Ok,danas sam odlucila da napisem post o novim balzamima za usne na nasem trzistu.Rec je o Locco balzamima.
Crvena boja usana je IN vec nekoliko godina unazad,kao podsetnik na slavne heroine 50ih godina,pin up devojke i Merilin Monro.Inace,smatra se da crvene usne muskarce obaraju sa nogu.
S obzirom da mi crvena nekako najlepse stoji,odlucila sam se za malu promenu.Posto ne volim ruzeve za usne u jakim bojama odlucila sam se za balzame.
Izvinjavam se zbog blica,ali zaista nije bilo moguce slikati bez njega na kisovitom vremenu.
Dolaze nam iz Bosne,kao prvi transparentni balzam za usne.U pocetku,pomislila sam da se radi o balzamu koji menja boju nalik onim zelenim ruzevima za usne iz Turske tokom 90ih,ali ne.On samo ima neku providnu crvenu nijansu,pa se zato naziva transparentnim.Malo zbunjujuce.

Dolazi u kartonskoj ambalazi bez celofana nalik Labelu,Blistexu i sl.Znavsi kakvi sve "kupci" postoje,koji vole da isprobavaju i sto se probati ne sme,to im je druga zamerka.U standardnom su pakovanju kao i vecina ostalih balzama za usne.Nisam primetila neku bitnu razliku u kvalitetu plastike u odnosu na ostale balzame-ne lomi se,lepo se zatvara i ne klizi cep.Mehanizam je isto ok.Slova se ne brisu,sto je isto ok.

Sam balzam oblikom podseca na ruz za usne,opet,za razliku od drugih.Ali isto ono sto ga razlikuje od drugih je sama tekstura.Tekstura je pomalo nalik vosku,malo uljana i na prvu loptu biste pomislili da hidrira,ali ne.Jednostavno-isusuje usne dodatno.U rangu je sa Labelom sto se tice isusivanja.Nisam ni ocekivala neku hidriranost od toniranog balzama,vec boju,ali iskreno,ne bih volela da mi se posle pola sata isuse usne,boja nakupi u naborima i da imam vise stete nego koristi.A mana mu je sledeca:u poredjenju sa Labelom,kao osnovu mogu da stavim neki hidrantni balzam,pa zatim Labelo i da se to lepo sjedini,ali ovaj posto je voskastiji jednostavno slizne sa usana i ostavi nejednaku boju.Potpuno je bezveze.
Ostavlja blagu crvenkastu boju koju mozete pojacavati nanosenjem vecem sloja balzama,ali meni je osecaj bio vrlo neprijatan,pa sam odustaala.Blaze je boje u odnosu na Labello Cherry.

Dalje,na kartonu pise Passion Fruit,sto znaci voce strasti ili rajsko voce,kako god.Iskreno,uzimala sam druge kozmeticke proizvode sa ovim mirisom i volela ga.Ali miris ovog balzama je toliko sinteticki,sladunjav previse,da mi pripadne muka i pozelim sto pre da ga skinem sa usana.
Ja sam ga platila 179 din u Liliju,a na snizenju se moze naci i po 119 din.Sve u svemu,meni je ovaj balzam bio totalni promasaj i sigurno je da ga necu ponovo kupovati.Jedina prednost ovog brenda je sto imaju ljubicasti balzam koji nije tako cesto prisutan na nasem trzistu pa ako neko voli tu boju moze da proba.Nije skup.Ne bih vise detaljisala sa ovim proizvodom,ipak je ovo moja subjektivna recenzija,kao i svaka druga,ali definitivno cu ostati verna starom dobrom Labellu,a ovaj cu pokloniti nekoj mojoj drugarici.
Da li ste vi koristile neke od balzama ovog brenda i kako vam se cini?


Нема коментара:

Постави коментар