недеља, 3. јануар 2016.

Pozdrav svima!
Danas sam odlucila da objavim svoju prvu recenziju proizvoda koje trenutno koristim.
Kako su hladni dani pred nama,krenucemo za pocetak od krema.
Kao neizostavni deo nege zenske,a i sve vise muske populacije,jeste krema za ruke.Moram da napomenem da ja nemam zahtevne ruke,sem osetljive koze.I na hladnoci koza na mojim sakama nije ispucala,ponekad je suva,ali to je retkost.To obicno "resavam" jednim ili pomocu dva mazanja kremom.Dok mojoj mami,npr.koja ima izrazito suvu kozu sklonu alergijama i cestim ispucalim delovima( do te mere da mora da stavlja kantarion ulje),jednostavno nisu dovoljne.Meni jesu.Ali u poredjenju sa ostalim koje sam probala(Balea,Dahlia,Avon...)ove su moj definitivni favorit.
Trenutno koristim sledece tri:


Nisam sigurna da li mogu da se nadju kod nas(ja sam ih dobila na poklon) ali su sve izuzetno hranljive.Dolaze u pakovanju od po 200 ml s izuzetkom "bele" koja dolazi pakovanju od 150 ml.
Marke je Alpifresh i proizvedena je u Nemackoj.
Kada se otvore,na sebi imaju zastitni celofan sto je odlicno jer ne postoji rizik od prolivanja sadrzaja niti se pitate da li je neko koristio pre vas ili joj "promenio sadrzaj".
Znam samo da nisu skupe i da su u rangu sa Baleom,Velneom po cenama.
Krecemo od bele:


 Krema u belom pakovanju je sa vitaminom E i jojobinim uljem.Bar tako pise na pakovanju.Nisam neki strucnjak za tumacenje sadrzaja ali koliko razumem na samom vrhu su glicerin,masni alkoholi i ostali sastojci koji su svojstveni svim kozmetickim preparatima,narocito kremama za ruke.Jojobino ulje je na kraju zastupljeno.Moze se koristiti i kao krema za lice.Kako imam problemacnu kozu u vidu bubuljica,nisam se usudila da je koristim u te svrhe,jer je ovo ujedno i najmasnija krema,ali zato mi je za ruke odlicna!Mojoj mami i baki sasvim odgovaraju,s tim da moja mama ima izuzetno osetljivu kozu,kao i ja.Koza je izuzetno meka,nahranjena i taj osecaj TRAJE.Takodje se i najsporije upija.Ko voli da "oseca" kremu na svojoj kozi,svidece mu se.Nema karakteristican miris.
Sledeca krema je krema sa takodje jojoba uljem i vitaminom E,samo sto su joj dodate arome meda i mleka.
Takodje se moze koristiti kao krema za lice.Na pakovanju pise da je za sve tipove koze i da je hranjiva i zastitna.Jako je slicna prethodnoj kremi,samo sto joj je tekstura malo drugacija,kremastija je.I po maminom komentaru(takodje ima i jako suvu kozu) za lice joj odgovara vise bela krema.Ja licno vise volim ovu da koristim zbog mirisa.Mirise na med i mleko,ali ne kao proizvodi od Le Petit Marsellaisa nego kao Afroditin sampon za kosu i kozu.Gotovo da su identicni.Onako,nije zagusljiv,ne nikako,blag,ali pomalo vestacki.Medjutim,verujem da ce se mnogima dopasti,narocito ako spomenem da miris brzo izvetri.Sastav joj je slican beloj kremi.
I sledeca je zelena sa ekstraktom aloe vere i jojoba ulja.


Ona je vec drugacija od prethodne dve.U toplijim danima,nju vise preferiram jer se upija brzinom svetlosti.Ja to obozavam,narocito ako ste zauzeti kucnim poslovima.Upija se brze cak i od Balea losiona za ruke!Takodje,daje veci procenat hidrantnosti,cak i od Dahlia hidra kreme za ruke.Pretpostavljam da se zbog toga sto je vise hidrantna nego hranljiva upija brze.Miris joj je fenomenalan!Kremast je,ali kao da ima notu osvezavajuceg letneg parfema.To je zaista individualno,ali je blazi od meda i mleka,i gotovo neprimetan.Nisam sigurna moze li se koristiti i za lice,ali meni je za ruke sasvim dobra.
I sastav joj je cak drugaciji.Aloja gel joj se nalazi cak na 3.mestu!
Pa,to bi bilo to.
Koje kreme vi koristite?Da li ste probali iste?

Нема коментара:

Постави коментар