понедељак, 4. јануар 2016.

Narcis krema za lice


Pozdrav svima!
Danas cu pisati o mojoj omiljenoj kremici koja u potpunosti odgovara mojoj zahtevnoj kozi lica.Rec je o Narcis kremi za lice naseg proizvodjaca kozmetike Mirjana.

Sigurna sam da bar pola vas koji citate ovaj post znate o kojim kremicama se radi.Te kremice su koristile nase bake.Proizvodi se jos od davne 1955 godine.

Moja koza lica je vrlo problematicna.S obzirom da je ludom pubertetskom periodu,sklona je aknama,mitiserima,i upalnim procesima.Takodje je i osetljiva i sklona alergijama kod jacih hemijskih preparata(tipa Garnier na koji sam vec dobila alergiju,zatim Dove koji mi je izazvao alergiju na sve ostale preparate dugo vremena...).Takodje je i masna,ali dehidrirana.Ako neko ima masnu kozu,a peruta mu se na vecim vrucinama i hladnocama,zna o cemu pricam.
 Ova krema je namenjena upravo tim nesavrsenostima(lisajevi,mitiseri...)

Dolazi u maloj plasticnoj kutijici,zaista simpaticnoj.Sastav i nije bas najpohvalniji,ako ko se razume vise od mene u sastav,sledi:

Ima 30 grama.I to ne slucajno grama,jer je tekstura ove kreme zaista specificna.Vise je nalik buteru,dakle,cvrstog je stanja,koji se lagano topi pod prstima.




Na kozu deluje drugacije od ostalih kremica.Kada se razmaza,gotovo se odmah upija i ostavlja trag kao da je niste ni namazali!Dakle,dok mazete drugi obraz,prvi je vec upio.Ne,nemojte se prevariti kao ja pa da ponovo stavljate kremu misleci da niste stavili dovoljno,jer cete se u roku od pola sata do sat prosijati.Ona jednostavno daje rezultate posle pola sata.Medjutim,odmah mozete uvideti da vam je koza meksa od nje.I jos nesto-dok je stavljate,kao da stavljate vodu na lice-ali bukvalno.Vrlo je specificna.Hidrantnost je velika,nije masna kao sto deluje svojom teksturom(s tim da je ne stavljate mnogo) i to je to!Svim masnokoscima bih je preporucila.E sad,slede mane.Da li resava lisajeve-ne znam,nemam ih.Ali perutanje resava.I to u rekordnom roku.Da li mitisere uklajnja-ne.Za to vec morate koristiti odgovarajuci preparat za ciscenje lica.Ali dobra vest je da ne stvara nove :)Na bubuljice deluje uobicajeno,niti ih uklanja niti ih uvecava.Nema osecaj zatezanja kao recimo Puzzle krema.Meni je za zimu sasvim dovoljna.Posto ne volim da koristim pudere,cak ni bb ni cc kreme,ne znam kakva bi bila kao podloga,ali s obzirom da ne masti kozu,pretpostavljam da bi bila dobra.Cena je zaista simbolicna,svega 200 dinara.Moze se pronaci u apotekama i nekim parfimerijama.
Pa,to bi bilo to.Nadam se da vam se svideo post.Planiram da kupim i Lala kremu protiv fleka kako bih uklonila ili bar ublazila fleke od bubuljica.Sta vi mislite o ovom brendu?Da li ste koristili nesto od njih?Pozdrav!

4 коментара:

  1. Lala masni-noćni krem je odličan! Za fleke a i petice. Koristila sam ga i u roku od 15tak dana ožiljci od "mog kopanja bubuljica" su izbledeli. Jeftina je, košta oko 200 dinara.

    ОдговориИзбриши
  2. Mozete je nabaviti i u parfimeriji Fontana, u Sremcici, u okviru pijace.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20. март 2024. 01:15

    Има их у апотекама.

    ОдговориИзбриши